Thursday 22 December 2011

Jeles Rasanya



my sweet village...korea...


Hari ini, sudah ada kawanku yang balik kg. maklumlah kg dekat2 UPSI je...bukannya jauh pun...
aku pula jauh di kelantan sana.rindu sanagt nak balik..rindu pada ummi, pada abah, pada adik2, pada sumelah..huu..

memang aku tak nafikan, semakin aku fikir, smakin aku jeles, tapi patut ke aku jeles...entah, aku pun tiada jawapan.walaupun begitu, aku malas nak fikir sangat.baik aku isi dengan perkara yg sepatutnya..

"ummi, abah, u i love...rindu nak balik.." ~  mesej sent

insyaAllah...InsyaAllah...InsyaAllah....bunyi telefon memecah kesunyian...

ohh...mak kol....
ahhh...terubat rindu seketika..

ummi, abah, walau jarak memisahkan kita,
rindu selalu menyatukan kita..
akak doakan kalian dalam rahmat Allah salu...

i luv u all..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...