Sunday 25 December 2011

~Bertemu Insan Lubnan~

BISMILLAHHIRROHMANIRROHIM..
semuanya adalah izin Allah
berwasilahkan dengan.. 


Antara hari yg tak pernah aku terfikir...      
betulkah semua ini...
aku seolah-olah ingin menangis..
aku xpernah menyangka..
akhirnya aku bertemu jua..
insan lubnan ini.
  
alhamdulillah rezeki...
segalanya adalah percuma...
alhamdulillah...syukur sangat...

tiket free...time kasih..alhamdulillah.

ya Allah..setiap gerak gerinya beliau mulakan dengan bismillah..
setiap perkara yg mengujakan beliau ucapkan masyaAllah..

ALLLAH...
mungkin ini cara beliau...
mana mungkin beliau berlakon berkata sebegitu..
ia berlaku banyak kali...
aku akan cuba mencontohi bismillah dan masyaAllah ini..
aku cuba memperbaiki diri..

ya Allah..
jagalah hati ini agar tidak teruja kepada ciptaanMu..
biarlah aku selalu mengingatiMU..
jagalah hati ini agar tidak lalai...
insya Allah...













< -----secubit kenangan bersama














            <-------------->

anak kelantan + perak = malaysia

saya sayang tanah air saya..

semoga tanah airku diberkati Allah






reporter : maher, you go here and there all over the world. 

              Where do you get the energy, the stamina to travel?

m.zain : "When you do a good deed, just do it. We'll rest in Jannah. InshaAllah." 


subhanallah....

aku cuba mengikhlaskan niat dlm setiap amal dan kerjaku...

INSYAALLAH....



~~ 1st time tahu pada 16 disember, akhirnya terlerai jua 24 disember...=)
~~ terima kasih kepada semua yg telah merealisasikan hasratku..sayang SEMUA...!!


*A::L::H::A::M::D::U::L::I::L::L::A::H:: KEPADA A::L::L::A::H*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...