Wednesday 26 October 2011

***KASIHKU HANYA DIHUJUNG TISU**


Bunyi nya seakan sedih..namun itulah hakikatnya...buat sang insan yang tidak halal bagiku, terkadang aku sedih melihat dirimu, namun apakan dayaku, aku tidak mampu untuk selalu bersamamu,

apatah lagi untuk....
mengelap sisa air matamu,
meminjamkan bahuku untukmu,
menatap wajahmu sepuas hatiku,
mengusap lembut wajahmu nan sedu,
HANYA SEHELAI TISU YANG AKU MAMPU HULURKAN...


Maafkan aku kawan yang bukan sejenisku,meskipun kita baik dan sangat rapat,syariat kita membataskan sama sekali.." Matlamat tidak menghalalkan cara"...Hanya ini yang mampu ku luahkan..BERSABARLAH...


وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الأَمْوَالِ وَالأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ


“Dan sungguh akan Kami berikan cobaan kepada kalian, dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa dan buah-buahan. Dan berikanlah berita gembira kepada orang-orang yang sabar.” (Al-Baqarah:155)


sahabatku, la tahzan...


sahabtku...aku hanya mampu berpesan...Allah itu ade dimana-mana...bersangka baiklah padanya. CintaNYA sangat LUAS, lebih luas dari seluruh isi ciptaanNYA kerana Allah itu Maha Penyayang.


so...jangan sedih-sedih lagi...andai aku tiada lagi di dunia ini disaat dirimu melalui zaman pahit lagi...ingat satu pesanku..lalui dengan tenang, sabar dan relax..n cube SENYUM...haaaa....kan comel...so sweet...hehhe...(^.^)

hadiah utkmu... A BIG YELLOW SWEET SMILE 4U...my Friends..

~walau kasihku dihujung tisu, namun ku selalu mendoakan agar semua teman-temanku tak kira siapa pun dia, lelaki mahupun perempuan agar kalian semua dalam rahmat Allah...


3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...