Wednesday 26 October 2011

KATAKAN GAGAL ...

JANGAN CEPAT MELATAH....BACA DULU...


Dalam hidup ini aku terlalu takut jika aku gagal..namun sejak akhir-akhir ini, aku terfikir sesuatu..dan ingin aku abadikan dalam coretan blog ini agar ianya terus ada walau aku sudah tiada nanti...



my ummi salu cakap..."kakak akan GAGAL kalau kakak GAGAL...." (lama dia terdiam...)
selepas itu baru dia bercakap...

kakak akan GAGAL kalau kakak :

  • GAGAL berusaha dengan BERSUNGGUH-SUNGGUH
  • GAGAL merancang MASA DEPAN dengan BAIK
  • GAGAL melakukan semua TUGASAN
  • GAGAL menghormati GURU
  • GAGAL melaksanakan SOLAT
  • GAGAL meletakkan ISLAM sebagai CARA HIDUP(paling penting)
hmmmm...betul jugak...betul ummi cakap...ummi kata lagi, kena cari kuncinya..baru boleh  X GAGAL.


kakak akan ubah nasib kita, kakak akan hapus segala air mata keGAGALAN itu...
akan ku ubah ia kepada air mata "KEJAYAAN"

# GAGAL merancang seolah-olah berkali-kali GAGAL
# GAGAL merancang lebih parah dari sebuah keGAGALan..

BERSAMA-SAMA MEMBINA IDENTITI BERJAYA

# BERJAYA merancang seolah-olah selangkah kepada KEJAYAAN
# BERJAYA merancang lebih indah andai diadun dengan segunung USAHA

  ~ ALLAH suka pada mereka yang berUSAHA
  ~ USAHA catalyst KEJAYAAN..

Setiap anda BERHAK untuk BERJAYA.!!!
salam kejayaan dariku...semoga kita semua akan berjaya dunia & akhirat....


jalan success salu ada bagi mereka yang berkeinginan

indahnya hidup bila impian menjadi realiti
KEJAYAAN, kini kau ku Miliki

MERANCANG UNTUK BERJAYA MEMBUATKAN KITA AKAN LEBIH BERUSAHA LEBIH DARI BIASA..

biarlah aku hanya insan BIASA, 
tetapi aku akan berusaha lebih dari BIASA-BIASA kerana aku ingin berjaya secara LUAR BIASA.

SELAMAT BERUSAHA...
**ukhti.sya.imtiaz.com**

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...